duminică, 3 februarie 2013

Statul voluntar - Cristopher Rowe

 Titlu Original : The voluntary state  (2004)
  Sci Fiction, May 5, 2004 (may 2004, ed. Ellen Datlow, publ. SciFi.com, webzine, magazine)

In romana : Statul voluntar - Antologia Gardner Dozois vol. 3, Editura Nemira,2008
Traducere: Laura Bocancios

O puteti achizitiona online de aici   http://www.nemira.ro/carti-10,-15-si-20-lei/the-year-s-best-science-fiction-%28vol-3%29--1144     pentru doar 10 lei, oferta promotionala, sau in librariile Nemira si alte librarii cu reduceri Nemira.

A 4a povestire din Antologia Gardner Dozois vol 3 de la editura Nemira.

Calificativ: C - Not my taste

 Am inteles ca e vorba de un viitor naspa si de un fel de spalare a creierului insa arta narativa a acestui scriitor nu este pe placul meu, desi am vazut ca aceasta povestire a fost apreciata de alte persoane. Insa eu am alte carti despre totalitarism favorite 1984 de George Orwell sau varianta romaneasca a lui Gheorghe Paun pe care o voi prezenta sau Fabrica de absolut al lui Karel Kapek.
Povestirea are o anumita nuanta de insolit insa arta narativa s-a dovedit prea greoaie pentru gustul meu. 
     


Am vazut ca e admirata de unii dar pe mine m-a plictisit ingrozitor, am reusit sa citesc jumatate dar apoi nu am mai rezistat stilului narativ al autorului, revenind dupa cateva zile bune pentru a o termina de citit. 



Cristopher Rowe este un scriitor american de SF si fantasy. Locuieste in orasul Lexington, statul Kentucky cu Glenda Bond, sotia sa care e si ea scriitoare, si cu canii lor Emma si Puck si pisica Hemingway.
A fost finalist la Premiile Hugo, Nebula, World Fantasy, Theodore Sturgeon Memorial si Seiun, Japonia.
Povestirea THE VOLUNTARY STATE  a fost finalista la premiile Hugo, Nebula si Theodor Sturgeon Memorial.
Impreuna cu sotia sa conduce o mica editura, THE FORTRESS OF WORDS, care editeaza revista, foarte apreciata de critica, SAY.

Povestirea de fata a fost publicata in Antologia SF Gardner Dozois la Editura NEMIRA.         O puteti achizitiona online de aici   http://www.nemira.ro/carti-10,-15-si-20-lei/the-year-s-best-science-fiction-%28vol-3%29--1144     pentru doar 10 lei, oferta promotionala, sau in librariile Nemira si alte librarii cu reduceri Nemira.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu